min kärlek till vincent gallo

Vincent Gallo är världens sexigaste man. Utan tvekan! Det finns ingen som han. Och när jag häromdagen satt på bussen och såg hans underbara kropp och hans gudomligt vackra ögon på en plansch vid en busshållplats höll jag på att smälta.Självaste H&M har övertalat honom att agera modell till dem. Nu ser jag upp till H&M. De har mycket god smak. De kvinnliga modellerna däremot är inte ens vackra. Jag förstår inte detta. Jag tycker faktiskt inte att det finns många modeller som är särskilt vackra. Oftast är de bara beniga och ser tomma ut. Jag skulle faktiskt uppskatta om klädföretagen anlitade tjejer med lite mer former. Men så smarta har de tydligen inte blivit än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0