min kärlek till korsetter

Jag har fått ett intresse för korsetter. Tycker de är väldigt vackra. Har varit i Gävle i några dar och disskuterat med min mamma. Hon ska försöka sy en sådan till mig. Jag är glad :)

Mitt intresse för underkläder har ökat markant senaste veckan. Jag har nämligen varit på twilfit och fått min byst utmätt. Vilket betyder att jag inte längre har en bh som jag blir tokig på. Jag som gick in med storlek 80B kom ut med en 75D. haha nästan så det är komiskt. Nu sitter brösten som de ska. Tack och lov!

Jag är helt tokig fanatiskt intresserad av gamla underkläder. Tänk er 20-40 tal. med strumpeband och hela kittet.

Mer om detta kommer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0